Moi kaikki!

Pääsin just tän sivun neljänneks ylläpitäjäks ja kirjotan tänne nyt ekaa kertaa. Oon kyllä käyttäny vuodatusta ennenki, mut tälle sivulle en oo vielä kirjottanu. Olen Helinä (En oikealta nimeltäni, mutta läheltä liippaa) ja kuten varmasti arvaattekin, Aisy, Niitti ja Muu ovat kavereitani=) Tässäpä vähän tietoa minusta....

(Tommosen avatarin söhräsin nopeesti itelleni...)

Nimimerkki: Helinä

ikä: 13

horoskooppi: rapu

suosikki...

laulajat: Miley Cyrus(Hannah Montana), Emily Osment, Amy Diamond, Kate Alexa

kirja: Molly Moon- sarja, Harry Potterit, koirahullun päiväkirja- sarja

eläin: koira

sarjakuva: W.i.t.c.h. (Kuulostaa ehkä lapselliselta, mutta Witch- sarjikset<3)

elokuva: Mamma mia, High School Musical 1-3, Myrsky

väri: turkoosi, oranssi

tv- ohjelma: Hannah Montana

vuodenaika: kesä<3

vuorokaudenaika: iltapäivä- ilta

elementti: vesi

lemmikit: Helmi- koira (kultainennoutaja)

harrastukset: pianon soitto, nettisivujen teko, lenkkeily, lukeminen, tietokoneella piirtäminen

en pidä: mangoista(sori kamut), koulusta, siivoamisesta, odottamisesta, siitä että minulle vastataan ilkeästi... jne.

ulkonäkö: vaaleat pitkät, hiukset, vihreät silmät, tummat ripset ja kulmakarvat

 

Sori, tuli vähän pitkästi, mutta antaa olla.

Plääh, keskiviikkona olisi historian koe, mut en selviä siitä, ku mulla ei oo Aisyn tai Muun aivoja=/ kauheeta, kun se hissan ope puhuu mun mielestä vähän epäselvästi, ku se on semmonen vanha pappa, joka jää varmaan kohta eläkkeelle. Jos hyvin käy, saatan saada siitä ehkä seiska puolen tai kasi miikan.

Kuten varmasti huomaatte, mä en oikein osaa kirjoittaa muulla kun kirjakielellä. Plöh.

Mielialani vaihtelevat tosi usein, ensin olen iloinen ja jo minsan päästä vihainen. Olen aika herkkä ja otan muiden jutut ehkä liiankin tosissani ja saatan suuttua niistä. Joskus minusta tuntuu hylätyltä kissalta, varmaan johtuu siitä, että kuudennella luokalla kukaan ei vaan halunnut olla mun kanssa. Jäi vissiin traumoja.

No, eihän toisia voi pakottaa toisen kaveriksi. Mä viimevuonna käytin hirveesti aivojani miettiessäni sitä, että miksi ne ei halua olla mun kanssa? Tunsin itteni huonoksi ja täydeksi nollaksi. Aina mut jätettiin yksin, eikä kukaan tullut puhumaan mun kanssa. Jos mä satuin menemäänkin niiden seuraan, ne oli aina silleen pidättyväisiä, puhuivat vaan keskenään. Se oli niin raivostuttavaa.

Ehkä noiden viimevuoden juttujen takia, mulle on tullut HYVIN paljon anorektisia ajatuksia ja musta tuntuu hirmu usein, että olen kauhean läski. Tämän takia välttelen rasvaisia ruokia, enkä missään nimessä halua esimerkiksi pitsaa tai sipsejä! *pakenee*.

Kotitaloustunnit on sen takia yhtä kidutusta, kun siellä tehään kaikenmaailman torttuja ja pullia. Tekis mieli lintsata sieltä. Tyhmää, että ihmisiä pakkosyötetään semmosilla ruoilla, joista niille tulee niin kamala ahdistus, että siitä ei pääse yli eikä ympäri. Eikä se ope ymmärtäis, vaikka mä sille selittäisinkin. Sen open takia mä saatan sairastuu anoreksiaan.

Ehkä mä sen viimevuotisen takia haluan yrittää tänä vuonna olla kaikkien kaveri ja heittää läppää, koska mä en haluu, et toi tapahtuu taas. Mä puhun mitä sylki suuhun tuo, en yhtään ajattele ennen sitä. Jos sulle Aisy tulee siitä paha olo, niin sano mulle suoraan et "Lopeta!" En mä tajuu lopettaa, ennenkun mua käsketään. En mä voi tietää, että mä heitän "loukkaavaa" läppää, jos sille nauretaan. Voin lopettaa tommoset jutut vaikka heti. Tiiän itekkin että ne on tosi tyhmiä. Mä vaan yritän keventää tunnelmaa, kun se menee liian raskaaksi. 

No, ei tästä asiasta enempää.

Eipä tässä sitten muuta.

-Helinä-