No terveppä terve! Tällä Niitti yllätys yllätys!

Meikä tässä meinoitteli vähän pistää inffo itestäni ellei se sitten ihan tylsää ole. :)

Lempi asioita: Ruoka, väri keltainen, musiikki X) ja ennen kaikkea anime ja manga!

Naurun aiheita saa: Kamuilta tietysti ja animeist ja mangoist.

Ihailen: Idoleitani, joita onkin melkeinkaikki keitä olen tavannut. XD (eli ei ole mitään perinteisii)

Tykkään(niinkuin jo huomasitte lempi asioista) paljon musiikista ja animesta ja mangasta. Olen katsellut ja lueskellut mangaa ja animea jo kolmannelta luokalta lähtien ja olen lukenut ja katsonut reippaasti yli 50 manga- ja 30 animesarjaa. Musiikia kuuntelen anime ja manga aiheisina ja se on kehittänyt musiikki makuni hyyyvin laajaksi. Lempi sarjoihi(joita on todella monta) kuuluu One Piece, Bleach ja Naruto.

Lemmikki: Ei ole lemmikkejä, mutta rakastan niitä yli kaiken eli minulla ei ole inhokki eläintä, vaikka rakastan kissoja ja pelkään vähäsen koiria.

Pelkoja: Kaikkein yleisimmät tietty! Pimeän-, korkean- ja ahtaanpaikan kammo ja vielä hämähäkit.

TV: Kattelen vähän kaiken laista telkusta. Seurailen: C.S.I:ta, Ilman johtolankaa, Todistettavaati syyllistä ja Robin Hoodia. Niin ja C.S.I New Yorkkia ja C.S.I Maiamia.

Elokuvia: En jaksa luetella, mutta pidän aikalailla komedioista ja ajattelin alkaa katella kauhuleffoja.

Luonteen laatuni: Tuli aika myöhään näissä homeleissa, mutta nyt lyhyen lännästi, että minkäs lainen minä nyt olen. Hermostun 0->100, eli hyvin nopeasti, olen laiskahko, humoristinen ja aika vahva.

Se taitaakin olla siinä tämä tämä minun esittelyni. Toivottavasti opitte tuntemaan minut nettimäisenä ihmisänä. X)