Mitä mun pitäisi tehdä?

Mä en halua olla rakastunut. Mä oon rakastunut. Mä inhoan sitä. Inhoan sitä rakastumisen kohteen vuoksi.

Mä en tahtoisi satuttaa sitä, mä en tahtoisi olla sille rasite tai tehdä sen oloa epämukavaksi. Mutta niin mä tekisin, jos mä kertoisin sille mitä mä tunnen. Mä tekisin kaikkien olon epämukavaksi.

Mä inhoan itseäni, mutta mä en voi tehdä tälle mitään.

Meikä on yrittänyt unohtaa, yrittänyt sivuttaa koko asian.

Joskus musta tuntuu, että riittää että saa vaan olla sen kyseisen ihmisen kanssa, että mä en tarvi enempää, että mä olen hullu ja ääliö kun ajattelen mitään sellaista. Ja joskus tuntuu, että se ei riitä.

Joten; "ich liebe dich", älä huolehdi, mä kyllä ajattelen mitä teen. Mä unohdan tän. Vaikken mä pystykkään siihen. Tai nyt ainakin tuntuu siltä.

Mun ei olisi pitänyt panna tätä tänne. Mä pelkään, että sä tajuat.

You look at me,
Like you always do.
You don't have a clue.
You smile at me,
You hug me,
But you don't know I want you.
You play with me,
You flirt with me,
You tell me all your secrets.
I'm always the one you run to,
but to you I'm just your friend

My heart cant take it.
I love you so much.
But you don't see me.
I hate love.

- Kelly Clarkson, Don't

Mä en myönnä mitään, jos multa kysytään.