Ohoh, ollaampas me kirjoiteltu ahkerasti... O__O

Anyway, täällä on Aisy. Keskiviikkona on coopperi, helppikää. Mä kuolen.

Ainiin, Niitti tuo ylimmäinen kuva on aika öhmmöm...  Jooh, olen minä sen nähnyt, olen sen verran katsonut YouTubea, mutta silti... Köh...

Otin muuten itseäni niskasta kiinni ja aloin lukea yhtä kirjaa joka on jäänyt roikkumaan hyllyyn. Ja siirsin mangat muualle, että kirjat viimeinkin mahtuisivat.

Ei minulla ole edes mitään sanottavaa, on vain hauska kirjoittaa. Sain viimeinkin viikkorahat, mutta nekin menee velkoihin Niitille. Ähmps, en saa koskaa ostettua uusia mangoja. Ja Sonntaggina olisi yhden kaverin synttäritkin ja pitäisi mennä kaupungille. Eikä minulla ole penniäkään. Aargh!

Tykästyin muutes tähän videoon ja biisiin. =D

Pitäisi kirjoittaa tekstit, kun sain viimeinkin otettua kuvat MAK:in uuteen lukuun. Mutta sitten pitäisi mennä veljen koneelle, missä ne kaikki on ja sehän on täysin mahdotonta. Hitto. Haluan muistitikun!

Eli ei mitään järkevää edelleenkään, heidot.