Mello on mun superidoli!

1936232.jpg (Toi on niin söpö kuva...)

Siis, en mä vihaa ihmisiä tai mitään, en mä oo mikään hullu, mutta silloin vitutti niin pahasti. Ja mä olen sitä mieltä että ihmisetkin on yhtä hyviä kuin muutkin lajit eikä meillä oo mitään oikeutta kohottaa itseämme jonnekin muun luomakunnan yläpuolelle.

1936239.jpg

Mä oon kirjoitellut nyt viikon koko vapaa-aikani ficcejä. Sain tänään valmiiksi yhden kahdeksan sivuisen, että niin...

Ei mitään ihmeempiä, mulla oli eilen taas paha päivä ja menin sitten itkemään pianiksessa. Järkeä.

1936248.jpg

Ja mä muuten sain sen muistitikun viimeinkin! Ja mun pitäisi tod joskus päästä Sims koneelle saamaan ne kuvat siihen että voisi kirjoittaa.

Arvatkaa kuka välttelee ruotsin saniksiin lukemista kirjoittamalla tätä...

1936229.jpg

> Aisy kuittaa