Aisy sekoilee täällä taas...

viivakoskettimet2ye3.gif

Jos olet pieni puu tuulisen mäen rinteellä niin ole kaikkein
paras pieni puu juuri sillä paikalla

Ruu ja Tikru kävelivät Metsän halki eräänä aamuna, ja Tikru puhui kaikesta
mitä tikrut osaavat tehdä... "Osaavatko ne lentää?" kysyi Ruu. "Osaavat",
sanoi Tikru. "Tikrut ovat kovia lentämään. Rrrrmottoman kovia lentämään."
"Oo!" sanoi Ruu. "Osaavatko ne lentää yhtä hyvin kuin Pöllö?" "Osaavat",sanoi Tikru, "mutta ei niitä huvita."

Nalle Puh

" Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa", Nuuskamuikkunen sanoi äkkiä. " Sen minä tiedän."

" Sepä oli ikävää", eukko sanoi. " Mutta uusi hattu olisi kyllä tarpeen. Mutta Nuuskamuikkunen veti vanhan vihreän hattunsa lujemmin korvilleen pelästyneen näköisenä. " Kiitoksia paljon, mutta tulin juuri ajatelleeksi miten vaarallista on rasittaa itseään liialla omaisuudella."

" Minä tulen milloin minulle sopii", puuskahti Nuuskamuikkunen kiivaasti. " Ehkä en tule ollenkaan. Ehkä menen aivan toiselle suunnalle."

Nuuskamuikkunen

Siinä oli sellaisia... Oli vain pakko panna... Hehheh... Tässä ei ole mitään järkeä...

viivaaallot3nv9.gif

Minulla on muuten aivan paras pikkusisko. Tässä on joitain sen lausahduksia:

" Emmalla ei ole unimaitoa. On vain tätä ykkös-viis maitoa. Emma tahtoo unimaitoa!"( Ykkös-viis maito on kevytmaitoa ja nollamaito on rasvatonta.)

Sitten se kerran teki sinitarrasta lenksukan, ripusti sen nenäänsä ja sanoi:" Kato, mulla on viikset!"

Ja joskus se jahtasi mua ja huusi:" Legoleikki! Legoleikki!"

Ja niitä on vaikka millä mitalla, ei vain muista...

- Aisy

48890yv6.gif