Mä oon addiktoitunut suklaan, musiikin ja yöpukujen lisäksi myös doujinsheihin ja musavideoihin ja ehdottomasti Melloon, jos sitä ei olla jo tajuttu. Oon mä jonku verran lukenut ficcejäkin enkuksi, mutta se ei todellakaan oo mun vahvin laji.

Mä olin muuten tossa yks päivä Muun ja yhden toisen kanssa lastentarhan pihalla ja kiljuin siellä ihan täysiä että:" Mä rakastan yaoita!" Järkevää...

1922838.jpg

Anyway, niistä musavideoista sen verran että mä aloin itsekin säätämään niiden kanssa. Kolme tehty, koko ajan laatu paranee. Itse tykkään vähiten toisesta, mutta eka ja kolmas on ihan hyviä. Löytyy YouTubesta, nikkini on Aisy17 ja sillähän ne löytyy.  Kolme musavideota (siis ainakin tällä hetkellä) Mattista ja Mellosta, suomenkielisillä biiseillä. Jee.

1922841.jpg

Eilen illalla säädin monta tuntia yhden ficin kanssa mistä tulikin 5 sivua Worddiin. Se on kyllä aika synkkä ficci, aloitin tekemään yhtä enemmin söpöstelyä. =)

Meille tulee kissa 17.10 eli syyslomalla! Wuhuu, me joudutaan hakemaan se Hesasta asti, mutta mitä väliä. Se on Maine coon, Mettemoon Anronikos, kutsumanimeltä Kalle. Siitä kasvaa vielä iso kissa ja toivon mukaan ihan hyvä näyttelykissakin.

Mettemoon, siinä on kasvattajan sivu. Sieltä löytyy myös Kallesta kuvia.