Terveppä terve! Niitti täällä!!

Viimepäivinä onkin ollut kivaa

olen tässä ainakin jo kahdenviikon ajan tai vähemmän olen lueskellut Eyeshield 21:tä ja sain sen luettua siihne kohtaan kun se on! Ai että on hyvä sarja, vaikka onkin urheilu aiheinen. Puhun siis mangasta.

Ja sitten olen jo saanut tässä aikaseks kaksi omaa manga videota!!!! Ne onnistuivat ihan hyvin ja jos deviantartia ei olisi ollut olisin joutunut perikatoon. ;)

Tuossa viikonloppuna minuun iski KAMALA nuha. Ja nyt tänään poden vielä sitä... Huomenna on judotreenit... Pääsenköhän sinne... Katsotaan sitä sitten silloin! <3 Minulla on muuten keltainen vyö ja muistaakseni pari natsaa. On ollut siitä kiistaa siskoni kanssa. Aloitimme samaa aikaa nimittäin. Viime syksynä. Aloitin oikeastaan tiian johdolla. X) Elikkä olen harrastanut jo vuoden kyseistä harrastusta! Jes!

Voinkin varmaan samalla tässä kertoa muut harrastukseni... Partio. Se nyt on niin sellainen epäerkoinen harrastus että! Sitä olen jo harrastanut 6 vuotta. Hauskaa. Saman verran olen harrastanut pesäpalloa. Se on sellainen laji, jota oikeastaan rakastan. Kun pääsen esimerkiksi mailanvarteen, tunnen kkuin olisin kotona. Minun joukkueessani olen pisimpään pelannut ja kaikki sanovat aina, että olen muka pelannut ihan hiirveän kauan, mutta jos nyt verrattaisiin johonkin paljon vanhenpin, esim. supereihin, niin sieltä löytyy varmasti joku joka on jo melkein kakskytä vuotta tätä harrastanut! Olen muuten Pesä Ysien tyttöjä! ^_^

Meikäläinen tästä voisikin lopetella, jotta pääsen puuheilemaan muuta! Elikkäs enskertaan! ;D