Nyt suututtaa!!!

Mello.jpg mello image by ceo58

Me oltiin ihan hilkulla ottaa yksi kissa. Äiskä käytännössä lupasi jo! Ja arvatkaa mihin se kaatui!

Siihen kasvattajaan! Me siis oltaisiin huomenna menty katsomaan sitä kissaa ja erittäin luultavasti ostettu se ja se kasvattajan kutalus oli myötäillyt ja siis sellain. Ja sitten se yhtäkkiä muuttui jotenkin kamalan vastahankaiseksi ja sillein! Ja äiskä sanoi että antaa sitten olla, jos se ei tahdo myydä sitä.

Mua ärsyttää! On ollut aikaisemmin yksi toinenkin kissa, joka oltaisiin ostettu tosi todennäköisesti ja sitten se kasvattaja nappasikin oven nenän edestä kiinni ja ilmoitti että yksi (jonka ei pitänyt ostaa sitä) olikin ostanut sen. Silloinkin nyppi tosi pahasti.

mello-2.jpg chillinwitmehmun... image by mellofan1

Mä aattelin höpöttää kaikesta muustakin, mutta en nyt jaksa.

Huomenna kaupunkiin, vietetään yhden kaverin synttäreitä ja sillein. Mä tartten mangoja, kännykkäkorun, hiuspompuloita, harjan ja suklaatia. Mä sain hätäavuks pari riviä yhdeltä kaverilta joskus pari päivää sitten, mutta kunnon suklaa-annoksesta on jo ainakin kuukausi ja aivot osoittaa taas ilmeisiä hidastumisen merkkejä, kun se hätäsuklaan teho alkaa hiipua.

Äiskä lykkäs mulle 40 eukkaa käteen kun kinusin rahaa. Käydään vielä syömässä ja kaakaolla, mutta eiköhän tuosta jää jotain tähteeksi tulevia mangoja ja suklaata varten... =)

1901532.jpg