Ihmiset on kaikki semmosia pikku paskoja. Ne kuvittelee olevansa jotain suurta, jotain mahtavaa, kaiken muun yläpuolella. Mekin ollaan loppujen lopuksi pelkkiä elukoita.

Kukaan ei välitä toisesta pätkän vertaa, vaan se oma napa merkkaa jotain. Kauhistellaan jos joku tappaa toisen tai itsensä, mutta jos sä vaikka ammut koiran, niin kuka välittää, eihän se ollut muuta kuin eläin.

Tosta itsensä tappamisesta, mä hyväksyn itsemurhat täysin. Jotkut sanoo et ne ei oo hyväksyttäviä, miks kukaan tahtois tappaa itsensä ja kauhistellaan sitä että ei ole kuin se yksi elämä. Mitä jos se meidän yksi ainutlaatuinen elämä on helvettiä? Mitä jos ei vaan enään kestä, jos itse ei ole koskaan ollut hajoamispisteessä ei voi tietää sitä! Jos ei enää kestä ja tuntuu ettei kukaan ymmärrä, on mun mielestä täysi oikeus päättää mitä elämällään tekee. Jos sen sinänsä voi sanoa, jos elämästä ei voi päättä. Joskus on vaan kaikki täyttä paskaa, mutta mun mielestä silti se itsemurha ei ole eka tai paras vaihtoehto.

En väitä että mä oisin joku maailman tietävin ihminen, mutta mä tiedän jotain, mua on masentanut joskus tosi pahasti ja oon jopa harkinnu viiltelemistä, siitä tulee hetkeksi hyvä olo. Ja lukenut miksi ei pidä alkaa viillellä.

Ihmiset on maailman raaimpia ja julmimpia elukoita. Just, elukoita!

Ihmiset tappaa koska se on kivaa ja makeeta. Ihmiset satuttaa koska ne on niin julmia ja niin ne tyydyttää omaa tunnettaan siitä että ne on maailman herroja. Niistä on mukava kun ne voi tuntea olevansa isoja ja mahtavia alistamalla toisia. Saaden toiset tuntemaan ittensä ihan täysiksi paskoiksi, vaikka ne on itse sitä.

Mikä oikeus ihmisillä on olla niin hyviä? Mikä oikeus ihmisillä on olla niin parempia kuin toiset! Mäkin oon ihminen, en unohda sitä, mutta mitä sitten. Ihmiset on kaikki säälittäviä, pieniä ötököitä.

Älkää ottako itteenne te herkimmät.

Eli mä kuulin jokin aika sitten Kauhajoen ammuskelusta ja nyt vituttaa. SURKEAA, SÄÄLITTÄVÄÄ, ITSEKÄSTÄ PASKAA! Se tyyppi matki kaikessa Auvista, sillä ei ollut edes omaa mielikuvitusta. Saakelin pieni sittisontiainen.