Oli pakko tulla tänne kirjoittamaan jotain, koska kello on... hmm... kolme yöllä? Onko nyt jo sunnuntai, jännää. Niin ja toinen syy tulla tänne oli tietysti se, että minä pakoilen uusimman tarinani kirjoittamista. Nyt mennään neljännessätoista sivussa! =)

Eli ei ole tapahtunut mitään kummoisempaa, kuin että minä sain reiät (siis korvikset), parit uudet talvikengät (ne on ihania!) , jotain muuta vaatteita ja sitä rataa. Ja meille tuli se uusi kissa, natürlich! Mä en jaksa alkaa nyt selittämää siitä...

Olikohan sittenkään hyvä idea kirjoittaa nyt tähän, ei jaksa kirjoittaa... -.-

Toivottavasti Muu ei ole kamalan vihainen, minun piti tänään (vai eilen?) päivällä ropettaa sen kanssa mesessä, mutta meikä lähtikin koko päiväksi mummolle, eikä jaksanut ilmoittaa siitä Muulle mitään... Olen tällainen itsekäs, joka ajatteli että kyllä se Muu huomaa että minä en ole tulossa sinne...

Ei kannata joutua isoveljensä yllättämäksi juuri kun tuijottaa silmät pyöreinä Youtubesta... epäilyttävää materiaalia. SIIS! Ei mitään... *köhköh*  SELLAISTA! Animea se vaan on... Tai no, jotain yaoita ja shounen aita, mutta mitä väliä sillä on..?
Mutta anyway, mulla hyppäsi sydän kurkkuun. Meinasin kuolla säikähdyksestä, toivottavasti ei enää koskaan tuollaista kokemusta... o__O

Meikä muuten lisäsi tuonne sivuun, linkkilootan. Mä laitoin sinne pari omaa hommaani, mutta sinnehän voi siis laittaa mitä vaan, vaikka sivuja missä tykkää käydä. Mä vaan en nyt jaksanut alkaa, laitan ehkä myöhemmin. Mutta se on siis täysin vapaa myös Muulle ja Niitillekin, lisätkää sinne kaikin mokomin jotain, se on hyvin toivottavaa.

Räähkä, nyt mä oon vaan kaksinkerroin väsyneempi ja pitäisi vielä kirjoittaakin. Nyyh. Mä teen tota mun tän hetkistä tarinaa sellain, että lisään aina joihinkin väleihin jotain kohtia melko hajanaisista kappaleista.

Jos ette tajunneet mitään, niin syyttäkää kellonaikaa. Minkä mä sille mahdan että olen parhaiten tavoitettavissa (ainakin netistä) yöaikaan.

Nyt mä nukahan, eli heido...

> Krooh, elikkä Aisy sekoilee tähän nyt jonkun unenpöpperöisen signeerauksen