Heiiips, Aisy piinaa teitä taas!

Olisin kirjottanu jo päivällä, mutta ajattelin että tuun sit myöhemmin valittamaan et miten huono päivä tänää oli.

Mutta nyt mun suunnitelmat muuttu, ku ei se ollukkaa nii paha...

Tänään oli coopperi, mielestäni meni ihan hyvin, ope sanoi että se on 8+ arvoinen juoksu... =) Kaupunkiin ja takasin tuli ajettua yhteensä 10 kilsaa, joten tulipa ainakin pyöräiltyä... Ja juokseminen onn vaan hauskaa, se coopperikin oli hauska ja niin edespäin.

Koulukuraattorin kanssa keskustelu oli aika hankalaa ja mä itkeskelin siinä jonkin verran. Hitto, tuli nyt mieleen pari asiaa jotka olisi pitänyt mainita. Ääh.

Illalla oli pianis, mä olin ihan varma etten osaa läksyjä ollenkaan mutta kyllähän ne jotenkin meni...

Ja äiskö tuli taas myöhässä, se muisti taas että pianis loppuu seittemältä, vaikka se loppuu varttia vaille... -.-

Mutta onnea oli, äiskä osti mulle Death Note kolosen, kun se tahtoi korvata sen että se aina myöhästeli! Jeeh! Mä ostankin seuraavilla rahoillani sen kakkosen, sitten ostan sen nelosen hieman myöhemmin, kunhan se tulee...

Mulla on tänään jotain aivojen sijalla, en mä osaa ajatella, joten olen vain kirjoittanut mitä mieleen juolahtaa... O__O