Ennen masensi, nykyään ottaa vaan kaikki ihan hitosti päähän.

1963931.jpg

Musta tuntuu, että kuraattorille puhuminen auttoi, asiaan tartuttiin, melkein kaikki nimittely ja kaikki, on loppunut. Tossa joskus yks meidän luokalta, sanotaan vaikka Daniksi, haukkui meikää taas räkikseksi, sitten siihen tuli toinen ja se:" Sen nimi on kyllä Aino." Ette arvaakaan miten hyvältä musta tuntui! Kumminkin, se sanoi sen varmaan vaan sen takia etten mä valittaisi, kun se kysyi:" Ethän sie vaan kerro opelle?" Whatever, mä olin silloin tosi iloinen.

Ja se Danikin kutsui mua ihan Ainoksi tossa yks päivä köksän tunnilla. Mä oon niin ilonen, vaikkei tää perustuiskaan muuhuin kuin siihen että ne pelkää, että mä valitan...

Huomenna alkaa uus jakso, joka päivä kolmeen. -.- Mä kuolen! Ja aina seitsemän tuntia, paitsi torstaina yhteentoista. Silloinkin pitäisi mennä kouluun syömään varttia vaille. O__O
No joo, mä kyllä aion syödä kotona jos ei ole mitään erityistä ruokaa!

Mä oon piirtänyt tänä viikonloppuna kauheasti. Hyviäkin kuvia! Oon perehtynyt vähän paremmin ihmisen mittasuhteisiin ja anatomiaan. Käsien piirtämistä olen opetellut ihan hiki hatussa, mä oon siinä torvelo.
Eehwj, huomenna aamulla saa näytettyä Muulle ne. Jeh!

Mutta kello on jo noin paljon ja huomenna (tietysti) kahdeksaan. Pitäisi alkaa lopettelemaan ja alkaa koota kyniä yhteen. Ne lojuu ympäri pöytää piirtämisen jäljiltä. Mutta niin, pitää kai lopettaa.

P.S. Mistä tietää että on tietokoneaddikti? Yrittää tunkea tietokoneen hiirtä penaaliin, mä tein niin... Tai ehkä mä oon vaan liian väsynyt.

> Aisy kuittaa