deathnote70.jpg Mello and Matt image by cooldragonkid

Jeeh, Aisy täällä.

Älkää olko huolissanne, eilinen masennus meni ohi ja olen taas ihan pirteä. Ja noudatin ystäväni ohjeita, en tehnyt itsaria, en alkanut viillellä ja niitä oli vielä jotain mitä en muista enkä muista tottelinko niitä, mutta ihan sama.

Kun kävin eilen illalla nukkumaan, niin oli ihan kamala nälkä, mutta en jaksanut nousta ylös ja mennä syömään. Ja nyt on taas ihan kamala nälkä, onneksi kohta on ruoka.

Olettekos muuten lukenut David Eddingssin kirjoja? Ne on ihan parhaita ja David Eddings on lempikirjailijani! =D

Cornelia Funke on myös loistava, tulisipa Mustesydän-trilogian kolmas kirja jo...

Siitä on tulossa elokuvakin, mutta kun näin lempihahmoni Bastan näyttelijän niin olin pudottaa silmät päästäni. Se oli niin... niin... pottunenä. Ja ruma. O__O

Lukekaa muutes Sims-tarinaani Mustan Aamun Kimallusta.

Äiskä ja iskä kysyy tosi usein että "Miten koulussa menee". Ja mun vastaus on aina "ihan hyvin" ja sulkeudun huoneeseeni.

Aargh! Suu kiinni, et ala taas angstaamaan! *hakkaa päätään seinään*

Okei, nyt (lähinnä itselleni) piristykseksi joku MxM kuva tähänkin väliin.

DeathNote_MattxMellow11.jpg Mello Matt image by IfTheFlameConsumes

Ääw, mä tarttisin nyt jonku kaverin seuraa. On tylsää ja kohta mä taas kummiski alan angstaa. Pitäis lukea enemmin. Mä kirjotin muutes eile illalla tosi masentavia (ja surkeita) runoja.

Laitan tähä nyt yhen keskiverron, muistutan et olin  eile illal semmosella tuulella että ei siitä ois mitää kovin hyviä runoja syntynykkää. Lähinnä vaan kirjotin omaks ilokseni.

Lumihiutale kädelläni
Kun lumi putoili
Niin hiljaa

Vesipisara kädelläni
Kun juoksimme
Sateessa

Kyynelhelmi kädelläni
Kun itkin katkerasti
Rikkouduin

MelloxMatt44.jpg Matt and Mello image by cooldragonkid