Okei, mä en ole uskaltautunut tänne kirjoittelemaan vähään aikaan, mutta ajattelin, että on jo aika ilmaista olemassaolostansa.

Haluatteko kuulla tositarinan? Olkaa hyvät.

Mä rakastin.. sanotaan vaikka henkilö H:ta, joka oli mun tavoin tyttö ja lisäksi mun läheinen kaveri. Se vain heitti läppää meidän läheisestä (kaveri)suhteesta, juttuja naimisiinmenosta ja vaikka mistä. Mä tiesin että kaikki on sille vaan leikkiä, mutta se vain sai mut tuntemaan itseni onnettomammaksi. Mä en voinut kestää tilannetta, jossa H oli koko ajan mua liki ja vitsaili asioilla, jotka sattuivat mun sydämeen.

Mä sitten keräsin rohkeutta ja yhtenä lumisena päivänä tunnustin sille tunteeni. Ajatuksena, että se saa sitten päättää haluaako se enää olla edes mun kaveri vai ei.

Mä odotin jotain suurempaa reaktiota, kuin vain "vai niin" vastauksen. Mutta mulla onkin itselläni taipumuksena vetää kaikki draamaksi... Mä olin toivonut jotain helpostusta tilanteeseen.

Tilanne ei muuttunut kuin ehkä entistä ahdistavammaksi, ainakaan mä en voi enää olla se "ihana paras kaveri", mun rakkaus repi meidän välille kuilun. Tilanne jatkuu, raahustetaan eteenpäin varoen katsomasta H:ta, varoen rikkomasta sydäntään. Ja mä olen itsekäs ja kamala, mutta joskus musta tuntuu, että kaikki olisi paljon helpompaa jos mä vain voisin muuttaa pois, jos ei enää tarvitsisi nähdä H:ta, jos voisi vain aloittaa uuden elämän puhtaalta pöydältä.

Toinen iltasatu sitten liittyy mun kaveripiiriin. Mä en sinällään näe siinä mitään pahaa, että joku "pelästyy" kun mä olenkin bi ja vielä menen rakastumaan kaveriini, mutta silti loukkaa kun joku saa kauheat paineet siitä kun mä vain kosketankin sitä. Mä rakastan mun kavereita, mutta tietysti erilailla, kun rakastan vaikka sitä rakastettuani. Mutta vaikka mä nyt pitäisin poikien lisäksi tytöistäkin, tekeekö se musta erilaisen ihmisen? Eikö mun seurassa enää voi olla niin vapautunut? Pelkääkö joku nyt että mä ihastun siihen? Naurettavaa. Eiväthän heterotkaan rakastu ensimmäiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan, joka kävelee kadulla vastaan.